Asymmetric Disclosure
Dr. Steven Greer avslöjar de dolda sanningarna bakom årtionden av undertryckta bevis och antyder att avancerad, potentiellt banbrytande teknologi som härrör från utomjordiska källor undanhålls allmänheten.