Augusta Camp 2017
Missa inte denna kortdokumentär om Augusta Camp, den årliga musikfestivalen nära berget Fuji. Vackra landskapsbilder varvas med inspirerade liveframträdanden och uttalanden från artister som Motohiro Hata och Kyoko. Vi får bekanta oss med ett av Japans främsta musikevent.