Autumn Beat
Bröderna Tito och Paco från Milano har samma dröm: att ta sig in i rap-världen och äntligen få sin röst hörd. Paco är född till att uppträda, och Tito kan skriva som ingen annan i sin generation. De verkar förutbestämda för framgång, men ambitioner, livet och kärleken prövar deras band i en spännande emotionell resa under tre årtionden.