Babyboy
Vincent är 16 år och vill uppfylla allt som ska göra en pojke till en man: flytta hemifrån, bli accepterad av killarna i sitt fotbollslag och ligga med sin flickvän. Men mellan den första kärleken och föräldrarnas separation ligger Vincents längtan efter att bli accepterad och känna sig hemma igen.