Bardogento
Juan bråkar ständigt med sin fru, tar sömntabletter, säger till sig själv dag efter dag att livet inte går bra och konfronterar en vän i nöd på grund av en skuld från det förflutna. Och som grädde på moset faller han in på en plats där ingenting är som det verkar och där han måste lära sig att omvärdera livet om han vill återvända hem.