Bats
Någonting kommer om natten. Den mörka luften fylls av ljudet från flaxande vingar och hotfulla skrin. Natten har vingar och rädslan tar fart. Svärmar av genetiskt förändrade fladdermöss har slagit sig ned i en liten sömnig stad i Texas och ingen går säker. Det enda hoppet att stoppa den växande strömmen av blodig förstörelse är en zoolog som studerar fladdermöss (Dina Meyer - "Starship Troopers"), hennes assistent Leon ("Cliffhanger - svindlande avgrund") och den lokala sheriffen (Lou Diamond Phillips - "The Big Hit"). BATS är en skumpig tur i bild, ljud och skräck.