Beartooth - Live in Columbus
Den 11 november 2016 framförde Beartooth en hemkomstshow på Express LIVE! i Columbus, OH.Det här var inte bara ännu en show som var en avslutning på deras Aggressive Tour 2016 – det var en känslosam hemkomst där de spelade på sin hemarena.