Beautiful Wedding
Filmen börjar där Beautiful Disaster slutade - Abby och Travis vaknar upp efter en galen natt i Las Vegas som nygifta. Med sina bästa vänner som sällskap och Abbys sexsiffriga pokervinst beger de sig till Mexiko, där de kan njuta av en vild och påkostad smekmånad. Men eftersom kaos och “Trabby" går hand i hand, måste de bestämma sig för om de verkligen passar tillsammans eller om även det här bröllopet är en katastrof i antågande.