Being Mary Tyler Moore
Being Mary Tyler Moore skildrar filmikonen vars mytomspunna karriär sträckte sig över 60 år. Filmen lyfter fram hennes banbrytande roller och det oförglömliga intryck hon gjorde på flera generationer av kvinnor efter henne.