Ben Collins: Stunt Driver
Den världskända stuntföraren Ben Collins tar dig med på en gripande, adrenalinfylld åktur på sin jakt efter det perfekta stuntet för en spännande, Hollywood-biljakt. Bilar som McLaren 650S, Aston Martin Vanquish, Ariel Nomad, Jaguar F- TYPE, och Ford Mustang blir testade till deras yttersta under Bens uppdrag, när han leker med döden och med plan och stridsvagnar hack i häl.