Ben is back
Ett drama om den 19-årige narkomanen Ben som oväntat återvänder hem till sin familj på julaftons morgon. Bens mamma Holly är lättad och välkomnar honom men är samtidigt djupt oroad över att han kommer ta droger. Under ett turbulent dygn uppenbaras nya hemligheter och en mammas odödliga kärlek till sin son sätts på svåra prov, när hon gör allt i sin makt för att rädda Ben. Regi: Peter Hedges. I rollerna: Lucas Hedges, Julia Roberts, Courtney B. Vance, Kathryn Newton, Rachel Bay Jones, David Zaldivar m.fl.