Bending Colours - Red Bull
En produktion från Red Bull Media House, färdigställd av Kai Neville Studio med stöd från O'Neill. Bending Colours riktar en förvrängd blick mot den professionelle surfaren Jordy Smith och förändrar publikens perspektiv på vilken form en surfingfilm får ha. Filmad på plats i Indonesien, Australien, Kapstaden Sydafrika, Reunion, Tahiti, Puerto Rico, Frankrike och Hawaii.Red Bull Media House och Kai Neville Studio löser upp uppfattningar av rörelse på surfingens motorväg. Bending Colours är en årslång resa för huvudpersonen, surfingikonen Jordy Smith, en av de sällsynta idrottare som uppfyller de löften han gav som tonårigt underbarn.