Berlin 4 Lovers
De pratar om sina önskningar, drömmar, upplevelser och idéer. Hippa och digitala Berlin är den perfekta staden för Tinder. Unga, kreativa personer flyttar till staden, och de vill ofta förbli självständiga och självbestämmande, utan att binda sig. Samtidigt längtar alla efter närhet, ömhet, romans och sex.