Beyond the Gate
Tre unga brittiska skidåkare lämnar hem, vänner och vardagsliv för att jaga drömmen om att bli olympiska mästare. Drivna av motståndskraft och med stöd från Dynastar-Lange och visionära experter utforskar filmen deras uppoffringar, förhoppningar och Dynastar-Langes roll i deras resa mot excellens.