Bibijan
Bibijan var bara 13 år gammal när hon gifte sig. Samma natt mördades hon. Hennes historia, som berättas av de sörjande familjemedlemmar hon lämnade efter sig, är ett uppriktigt porträtt av ett liv som förkortades av barnäktenskap och hedersmord.