Birdmen
Möt de galen män och kvinnor som älskar att hoppa av en ren nederbörd i en djup avgrund. Övervinna sina rädslor, de sträcker sig i tunn luft och flyger som fåglar, glidande lågt över vackra landskap. En häpnadsväckande, adrenalinfylld inblick i den revolutionerande nya sporten som uppfyller drömmen om mänsklig flygning.