Bittersweet days
När Julias pojkvän tillfälligt måste flytta till London, måste hon dela lägenhet med Luuk, en utåtriktad holländsk fotograf. Deras samboende får dem att omvärdera sina sätt att ta sig an livet. En film om identitet, kärlek, vänskap och personlig utveckling, som skildrar bekymren hos en grupp trettioåringar i ett globaliserat Barcelona.