Black Eagle
Ett av det amerikanska flygvapnets modernaste flygplan, en F-111 med ett helt nytt laserstyrsystem, kraschar i havet utanför Malta. Sovjetisk närvaro i området gör att CIA skickar ut sin bästa agent för att bärga styrsystemet.