Black Mountain Side
Kanadas avlägsna vildmark blir en kylig utlösare för terror då en grupp arkeologer upptäcker en konstig struktur som är begravd i snön. När paranoia och misstro får fäste börjar forskarna vända sig mot varandra, uppmuntrade av uppenbarelsen av en mystisk figur som lurar i utkanten av skogen. Är skräcken de känner på riktigt eller är det en hallucination? Bara den som överlever kommer veta sanningen.