BlacKkKlansman
Ett kraftfullt kriminaldrama baserat på verkliga händelser om Ron Stallworth, den första afroamerikanska detektiven i Colorado Springs, som lyckas infiltrera Ku Klux Klan. Med hjälp av sin kollega Flip Zimmerman arbetar han undercover för att avslöja organisationens planer. Regi: Spike Lee. I rollerna: John David Washington, Adam Driver, Laura Harrier, Topher Grace m.fl.