Blood Feast
Fuad Ramses är en egyptisk man som lever i Miami och driver en cateringfirma. Men vid sidan av sina uppdrag är han den mest brutala seriemördaren man kan föreställa sig. Han lemlästar sina offer, för att genomföra en ritual som ska väcka den egyptiska gudinnan Ishtar till liv.