Blue October - Things We Do at Night
Filmad på House of Blues i Dallas, Texas. Things We Do At Night visar upp levande energi och råa känslor som Blue October-fans har kommit att älska och förvänta sig.Framträdandet har alla hits och favoriter från bandets fyra senaste album.