Down the Tracks: The Music That Influenced Bob Dylan
While Bob Dylan quickly began to make a name for himself in the Greenwich Village coffee houses and clubs, many of these impromptu sessions featured cover songs of his early musical influences and displayed his love of Country music. This was to permeate throughout his career. Down The Tracks looks at the roots and influences of Bob Dylan and how these influences were taken and reworked into some of his most loved tracks.