Bob Dylan: Odds and Ends
Bob Dylan “Odds and Ends” är en ny två timmar lång film som består av arkivintervjuer, marknadsföringsvideor och korta dokumentärfilmer. Den berättar historien om några av de viktigaste ögonblicken i den legendariske artistens karriär.