Bolero
Fran has returned to his hometown in the Pyrenees, where his mother, sister, and many ghosts from his past live. Fran tries to immerse himself in the world he left to become a dancer, but nothing goes as planned. So he starts dancing, leading him and the whole village to a joyfully chaotic climax.