Bone Lake
Diego och Sage ser fram emot en romantisk helg i ett avlägset hus på landet, men deras planer störs när ett annat par dyker upp under mystiska omständigheter. Till en början försöker de alla njuta av semestern tillsammans, men snart gror misstänksamhet och svartsjuka och ställer friden på ända. Bone Lake är en skräckinfuserad thriller, där manipulation, svek och psykologisk terror skapar en alltmer obehaglig och blodig mardröm.