Boy Kills World
"Boy" blir på ett brutalt sätt av med både hörseln och talförmågan som barn när hans familj mördas. Han tränas av en mystisk shaman till att bli en livsfarlig mördarmaskin. Vad som följer är en symfonisk förödelse av kampsport och rent blodbad.