Boy
Boy lever ett anonymt liv och försörjer sig på att jobba svart som städare. En dag visar en charmig fotograf intresse för honom och vill använda honom som modell i en fotoserie. När Boys liv börjar ta en ny riktning växer också en osäkerhet inför framtiden.