Brain.Evolution
Kommer vi någonsin att kunna förstå hur hjärnan fungerar? Forskare genomför experiment, diskuterar och resonerar inte bara kring vetenskapens praktiska sida, utan också kring dess inflytande på vår uppfattning av världen, friheten och oss själva.