Brain.The Second Universe
Vad är en mänsklig hjärna? Är det bara en del av centrala nervsystemet, en superdator eller mästaren som styr människans liv? Modern neurovetenskaplig forskning kommer att hjälpa oss att besvara dessa frågor.