Breakdown Lane
När Kirbys jeep går sönder mitt i öknen tvingas hon kämpa mot vätskebrist, vargar och zombies för att överleva och kunna ta sig hem igen. Hon kan inte kontakta någon, och som enda följeslagare har hon Max, som via bilens direktlinje försöker guida henne rätt.