Breakthrough
När Joyce Smiths tonåriga adoptivson går genom isen i en sjö i Missouri, tycks allt hopp vara förlorat. Men trots att John hamnar i koma vägrar Joyce ge upp hoppet. Hennes fasta övertygelse om att han ska överleva inspirerar alla omkring henne att be för Johns tillfrisknande, trots att det går emot naturens och vetenskapens alla lagar.