Bring It On: Worldwide #Cheersmack
Vivica A. Fox gör debut i Bring It On som Cheer Goddess, internets mest populära "Cheer-lebrity." När Destiny (Cristine Prosperi), kapten för de trefaldigt nationella mästarna "The Rebels", utmanas till en global cheerleading-uppgörelse av det nya laget "The Truth", arrangerar Cheer Goddess en virtuell utmaning för grupper över hela världen.