Bristol Scout
Efter att ha upptäckt sin farfars saker från första världskriget, påbörjar en man en 14-årig resa för att återuppbygga det legendariska stridsflygplanet Bristol Scout. Han följer originalritningarna och planen är att flyga det ikoniska planet över de gamla slagfälten för att hedra de tidiga flygarna.