Bröder
Michael har kontroll över sitt liv. Han har en välfungerande karriär inom det militära, en vacker hustru och två små döttrar. Hans lillebror Jannik lever däremot ett dagdrivarliv, ofta på kant med lagen. När Michael skickas på ett FN-uppdrag till Afghanistan, ändras balansen mellan de två bröderna för alltid.