Buddy
RENE RUSSO ("Ransom", "Get Shorty") spelar den excentriska överklasskvinnan Gertrude "Trudy" Lintz, som adopterar en gorillaunge till sin redan överfulla djurfamilj. Tillsammans med schimpanserna Maggie och Joe gör Buddy alla möjliga rackartyg och driver alla till vansinne.