Bug
Bug är en 12-årig tjej som upptäcker att hennes morfar, stadens pensionerade sheriff, kan ha begått och dessutom mörkat ett mord med rasistiska motiv för många år sedan. Nu måste Bug försöka rätta till det fel som begicks...