Bull Run
Fast i kryptohandel och inför en intervention, bestämmer sig filmskaparen Ana för att dokumentera sin besatthet. Hon dyker huvudstupa in i Bitcoins febrila värld och utforskar den suddiga gränsen mellan investering och spel, där förmögenheter skapas och förloras på ett ögonblick.