Buzz
Pulitzervinnaren Buzz Bissinger blottar sig själv under ett tumultartat år i sitt privatliv, då han samarbetar med Caitlyn Jenner på hennes självbiografi och avslöjar sina egna dolda begär på sätt som sätter hans äktenskap och familj på prov.