Cactus
När tjugo-någonting Grace möter sin äldre portugisiska granne Mr. Rodrigues dess omedelbara friktion; men ömsesidig motvilja växer snart till ett band av respekt och förståelse när ett oväntat möte tvingar dem att ansluta sig.