Café de Flore
Jacqueline är mamma till sonen Laurent, som är född med Downs syndrom. Med gränslös moderskärlek försöker hon skydda pojken från omgivningens fördomar, i 1960-talets Paris. Vi möter även Antoine, en nyskild och framgångsrik DJ i nutidens Montreal. Dessa människoöden vävs samman trots att både tid och rum skiljer dem åt, i en film om kärlekens kraft. Regi: Jean-Marc Vallée. I rollerna: Vanessa Paradis, Marin Gerrier, Kevin Parent, Hélène Florent, Evelyne Brochu m.fl.