Calabria
CALABRIA är en road movie med en likbil i dokumentärformat. Efter att en italiensk man som kom till Schweiz för att hitta jobb avlider, så kör de två begravningsentreprenörerna Jovan och José (båda emigranter) kroppen till Italien för att skicka hem den avlidne till hans hemby.