Capital Games
Två ambitiösa män söker arbete på en av Los Angeles främsta reklambyråer. Slaget står mellan Steve Miller och Mark Richfield. Efter en gruppbyggnadsträning i Santa Fé-öknen hamnar dock männen i säng med varandra, vilket leder till blandade känslor och ännu hårdare slag.