Casted
Alex är en playboy som springer efter kvinnor vid varje chans han får och krossar deras hjärta, på grund av sin natur har han gjort så många kvinnor orätt i processen som är på hämndvägen, på grund av Alexs natur planterades Sharon i hans liv för att hämnas och ställa honom inför rätta.