Catherine Cabeen - Into the Void
Into the Void är inspirerad av den postmoderna bildkonstnären Yves Klein och blandar visuell konst, dragföreställning och visceral koreografi som utförs av fem dansare för att framkalla den komplexa genuspolitiken i Kleins verk.