Cautionary Tale
En programledare för ett barnprogram i TV försöker efter att ha förlorat sin dotter finna tröst i Bangkok efter att ha träffat sångerskan i ett thailändskt rockband med bara flickor, vilket leder till ett revitaliserande musikaliskt samarbete kring en oavslutad låt.