På jakt efter valrossar
När ett filmteam reser till Grönland för att filma valrossar under vattnet känns det som ett spännande men helt normalt uppdrag. Men en flock hungriga isbjörnar har andra planer. När isen smält och valrossarna är spårlöst försvunna befinner sig filmskaparna Simon Stanford och Göran Ehlmé i händerna på dessa arktiska rovdjur.