Chop Chop
En mordisk psykopat som arbetar som pizzabud planerar att mörda ett ungt, kärleksfullt par som döljer en egen hemlighet. När de tvingas kämpa för att överleva leder det till en kaotisk natt med flera oväntade möten med den undre världen.