Clean
Deras jobb handlar om att städa hem som är i så fruktansvärt skick att det krävs både speciell utrustning och en härdad person för att röja undan i dem. Det kan handla om mordplatser eller hem där hoarders har bott i årtionden och fyllt lägenheten så det knappt går att röra sig där. Sandra Pankhurst driver en städfirma som är något utöver det vanliga i Melbourne, Australien. Hennes egen livshistoria blottar djupa sår. En film av Lachlan Mcleod.