Cobb
Tommy Lee Jones gör en fantastisk prestation som den mest kontroversielle idrottaren på 20-talet. Robert Wuhl spelar levnadstecknare Al Stump som måste brottas med ett dilemma när han lär känna den döende basebollspelaren: Bör Stump berätta historien om den store idrottsmannen som hans fans vill läsa den, eller ska han berätta om den elake, ondskefulle man som föddes med en oöverträffad – och oförtjänt – talang för att slå en baseboll.